• مرکز تماس : 86070206-7


پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

بديهي است هر مجموعه كامپیوتری پس از راه اندازی نیاز به نگهداری و در مواقعی، تعمیرات خواهد داشت و مسلما هر كارفرمایی تمایل به سرعت در رفع مشكلات در زمان وقوع دارد. اما دستیابی به چنین هدفی بدون برنامه ریزی هدفمند و انجام پیش نیازها و پیشبینی های لازم میسر نیست. با تكیه بر شعار " پیشگیری بهتر از درمان است "، تهیه مستندات ضروری شبكه ، شناسنامه سخت افزاری سیستمها ،شناسنامه نرم افزاری كاربران و طراحی بازدیدها و سرویسهای زمانبندی شده گام موثری در نیل به این هدف خواهد بود..

 

فرآوا ضمن عمل به این مهمات ، نكات زیر را هم در ارائه خدمات پشتیبانی خود مد نظر دارد:

  • سرعت در ارائه خدمات و دقت در عمل.
  • عیب یابی و رفع مشكل یا ارائه تمهیدات لازم جهت خروج از بحران.
  • ريشه یابی مشكل جهت پیشگیری از تكرار آن.
  • آموزش كاربران و راهبران شبكه در محدوده مورد نیاز.
  • پشتيباني از راه دور از طریق خطوط تلفن یا اینترنت.
  • ارائه راهنمایی تلفنی و Onlineبه مشتركان
  • بهسازي و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری سیستمها ،مشاوره و نظارت بر خرید در صورت لزوم.

تماس با ما

 fsb.co.ir

تهران-خیابان سمیه-بعد از چهارراه مفتح-شماره 108-واحد 11

021-86070206-7

021-86071587

 info@fsb.co.ir

تماس با مديريت

درباره ما:

شركت فرآوا سامانه بهبد متشکل از اعضایی با توانایی های علمی و تجربیات عملی بالا و به روز كه با هدف ایجاد تحول در بازار ارائه خدمات جامع برای شبكه های كامپیوتری، به شكلی حرفه ای و منطبق با استانداردهای بین­ المللی، گردهم آمده اند.

جديدترين مطالب

03
ارديبهشت1396

خبر 1

رونمایی از راهکار جامع ارائه خدمات پشتیبانی، نگهداری و بهینه سازی شبکه و کامپیوترهای سازمانی شرکت...

03
ارديبهشت1396

خبر 2

استاندارد ISO 200001 در فرآوا ...

24
اسفند1395

خبر 3

خبر 3

برگزاری دوره ی مذکرات و فروش هیپتونیزمی با حضور استاد کیمیایی ...

28
بهمن1395

خبر 4

راه اندازی انجمن های تخصصی در سایت فرآوا ...

06
دی1395

خبر 5

سرویس های ویژه ...

06
دی1395

خبر 6

نرم افزارManageEngineبا هدفITSMS راه اندازی شد. نرم افزارManageEngineدر شرکت فرآوا با هدف مدیریت دانش، مدیریت گزارشات،...